عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 18797
بازدید کل : 296223
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

Avast-Internet-Security

اینترنت فضایی گسترده است که همانند دنیای حقیقی همراه با خوبی ها و بدی هایش به پیش می رود . از این رو می بایست باید با استفاده از برنامه های قدرتمند امنیتی ، در مقابل خطراتی که شما را تهدید می کند محافظی مطمئن داشته باشید . Avast نام یکی از شرکت های برتر امنیتی است که با ارایه برنامه هایی کارا ، به گزینه ی برتر در میان کاربران تبدیل شده است .

 

Avast! Internet Security نام یکی از پکیج های امنیتی ساخت این کمپانی است که به منظور تامین امنیت در فضای مجازی طراحی گردیده است و می تواند با کنترل تمامی بخش هایی که به نوعی از اینترنت استفاده می کنند رفتار های خطرناک را شناسایی کرده و از انجام آنها جلوگیری به عمل آورد . این نرم افزار با در اختیار داشتن بخش های مهمی مانند آنتی اسپم و دیواره ی آتشین از بارگذاری هرزنامه هایی که ممکن است دارای ضمیمه های خطرناک باشند جلوگیری کرده و دسترسی نرم افزار ها و برنامه های مختلف را به اینترنت ،‌تنها با اجازه ی شما میسر می گرداند . با وجود اینکه کارایی این نرم افزار بسیار بالاست ،‌ اما نیاز به کار خاصی نداشته و تنها یک بار نصب آن برای تضمین امنیت کافی است .

 

دیگر برای انجام عملیات های بانکی و خرید های اینترنتی دلهره را به وجود خود راه ندهید ‍! چرا که شرکت Avast با زیر نظرگرفتن تمامی سایت ها و آنالیز عملکردشان ، آنهاایی را که دارای ریسک هستند به طور خودکار برای شما بلاک کرده  و وبگردی ایمنی را برایتان به ارمغان خواهد آورد . Avast! Internet Security قابلیت اجرا در پشت زمینه را داراست و به معنی آن است که به صورت لحظه ای تمامی برنامه های در حال اجرا کنترل می شوند و در صورت مشاهده فعالیت بدافزارهایی نظیر ویروس ها ، ابزارهای جاسوسی ، روت کیت ها و … به تندی آنها را نابود می کند .

 

 

حجم : ۵۴٫۵ مگابایت
پسورد :
www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

 منبع : دانلود کده


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: سيستم عامل , ويندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 875
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com